سنترال فایل

کسب درآمد و همکاری در فروش فایل

سنترال فایل

کسب درآمد و همکاری در فروش فایل

سنترال فایل یکی از بهترین سایت های تازه تاسیس در زمینه همکاری در فروش فایل با دریافت کمترین پورسانت نسبت به سایر سایت های رقیب برتری خود را نیز ثابت کرده است

از اواخر اکتبر ۲۰۲۱ که فیسبوک اعلام کرد نام خود را به متا (Meta) تغییر خواهد داد، هنوز هیاهوها پیرامون اصطلاح «متاورس» و کاربردهای آن ادامه دارد. متاورس یا همان دنیای مجازی به افراد اجازه می‌دهد جهان‌های موازی سفارشی ایجاد کنند و با آواتارهای طراحی‌شده در این جهان‌ها فعالیت کنند. در این بین، یکی از برترین و شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌های متاورس، پلتفرم سندباکس (SandBox) است.

سندباکس یک بازی مبتنی بر اتریوم و توکن‌های غیرمثلی (NFT) است که تجربه منحصربه‌فردی از مالکیت به بازیکنان ارائه می‌دهد. این بازی که در دسته‌بندی «بازی‌های با هدف کسب درآمد» قرار دارد، خلاقیت بازیکنان را به کار می‌گیرد و به آنها اجازه می‌دهد هم در ایجاد آیتم‌های بازی و هم در خود بازی‌ها مشارکت کنند. بازیکنان می‌توانند از ابزارهای رایگان طراحی برای ایجاد بازی‌ها و دارایی‌های دیجیتال خود استفاده کنند و سپس این دارایی‌ها را در بازار سندباکس بفروشند و درآمد کسب کنند.

در این مطلب، ابتدا نگاهی به تاریخچه پلتفرم سندباکس و سازندگان آن داریم و سپس سه محصول کلیدی و توکن‌های مختلف این بازی را مرور می‌کنیم. بخش‌های بعدی این مطلب به نحوه خرید زمین در پلتفرم سندباکس و همچنین شیوه کسب درآمد از آن اختصاص دارند. در پایان هم سعی می‌کنیم به برخی از متداول‌ترین پرسش‌هایی که درباره متاورس سندباکس مطرح می‌شوند پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

 

نکاتی درباره ارز سندباکس

هدف سازندگان بازی متاورس سندباکس، ساخت دنیایی مجازی است که امکان ساخت و به اشتراک‌گذاری دارایی‌های دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین  را در بستری که کاربران کنترلی کامل بر اعمال خود در بازی دارند و می‌توانند به کمک ارز بومی سندباکس تراکنش انجام دهند را، می‌دهد.

کاربران در دنیای متاورس سندباکس می‌توانند جهان مجازی خود را با توجه به ابزاری که در اختیار دارند، ساخته و با استفاده از ارز بومی سندباکس و NFT، درآمدزایی کنند که این خود باعث رشد چندین برابری محبوبیت سندباکس شده است.

 

 

بازی سندباکس چیست؟

در ابتدا بازی متاورس سندباکس به صورت دو بعدی و با کاراکترهای پیکسلی عرضه شد. اما بازی ارز دیجیتال سندباکس این روزها به صورت سه بعدی که در سایه و نورپردازی بسیار طبیعی‌تر و بهتر شده، ارائه می‌شود. در سال 2021، سندباکس نسخه آلفایی از خود عرضه کرد که در آن امکان استفاده از NFT در اختیار کاربران قرار گرفت.

در کنار بازی Sandbox، دیسنترالند با ارز بومی مانا قرار گرفته است که از دیگر بازی‌های متاورس با قابلیت‌های مشابه سندباکس است. سندباکس توانسته تا به امروز 93 میلیون دلار را به عنوان ذخیره برای برنامه‌های توسعه خود در آینده جذب سرمایه کند. در مجموع سندباکس با توجه به پیشرفت اینترنت و برنامه‌های غیرمتمرکز، آینده روشنی خواهد داشت.

پایه سندباکس بر اساس مدل “درآمدزایی از بازی” است. در این روش کاربران می‌توانند در بازی ارز‌دیجیتال سندباکس، کاراکترهای خود را ساخته و به صورت NFT در بازار توکن غیر مثلی Sandbox عرضه کنند.

همانطور که گفته شد، ارز بومی این پلتفرم متاورس ارز دیجیتال SAND است که کاربرد فراوانی در خرید، فروش و ساخت دارایی‌های دیجیتال در این پلتفرم متاورس دارد.

 

 

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال سندباکس پرداختیم و کاربرد آن را توضیح دادیم. سندباکس یک پلتفرم متاورس است که می‌توانید با استفاده از ارز سندباکس، به خرید و فروش زمین در متاورس پرداخته و به راحتی از طریق بازار NFT سندباکس، کسب درآمد کنید.

  • mahdi araqi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی