سنترال فایل

کسب درآمد و همکاری در فروش فایل

سنترال فایل

کسب درآمد و همکاری در فروش فایل

سنترال فایل یکی از بهترین سایت های تازه تاسیس در زمینه همکاری در فروش فایل با دریافت کمترین پورسانت نسبت به سایر سایت های رقیب برتری خود را نیز ثابت کرده است

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ نوعی از بازاریابی محصولات یا خدمات است که با استفاده از فناوری‌های
دیجیتال و عمدتاً در اینترنت از جمله تلفن‌های همراه و دیگر صفحات نمایش مثل کامپیوتر و هر رسانه دیجیتال دیگر انجام می‌شود.

 

این نوع از بازاریابی تبلیغاتی است که به دلیل ارزانی، ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان
با رشد ابزارهای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی را در بین تبلیغاتچی‌ها باز کرده‌است.

 

شبانه‌روزی و بی‌وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات به صورت به روز باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکت‌ها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملاً پُر رنگ‌تر می‌شود.

 

درواقع دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از همه ابزارهای دیجیتال مثل وب سایت، اپلیکیشن،
تبلیغات آنلاین (ادورز مارکتینگ)، شبکه‌های اجتماعی، سئو، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی موبایلی
برای هدف مشخصی به اسم مارکتینگ یا بالا بردن فروش یا برند سازی می‌باشد.

 

با این که اینترنت در حال حاضر در دسترس است، آیا به من اعتقاد دارید اگر به شما گفتم
تعداد افرادی که هر روز به اینترنت می روند، همچنان افزایش می یابد؟

این در واقع، “ثابت” استفاده از اینترنت در میان بزرگسالان در 5 سال گذشته تنها در سه سال گذشته افزایش یافته است.
و هرچند که ما آن را زیاد می گوئیم، نحوه خرید و خرید مردم واقعا با آن تغییر کرده است – به این معنی که بازاریابی آنلاین به همان اندازه موثر نیست.

 

بازاریابی همواره در ارتباط با مخاطبین خود در زمان مناسب در جای مناسب قرار داشته است.
امروز، بدان معنی است که شما باید آنها را در جایی که آنها در حال گذراندن زمان هستند: در اینترنت.

بازاریابی دیجیتال را وارد کنید – به عبارت دیگر، هر گونه بازاریابی که آنلاین وجود دارد.

 

10 روش طلایی بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ



بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال شامل تمام تلاش های بازاریابی است که از یک دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کنند.
شرکت ها با استفاده از کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی،
ایمیل و سایر وب سایت ها برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده نگر.

مطلب مرتبط

5 نکته اساسی که حتما باید آن را در بازاریابی اینترنتی رعایت کنید

 

 

چگونه بازاریابی دیجیتال کسب و کار  را تعریف می کند؟

بازاریابی دیجیتال با استفاده از تاکتیک های متعدد دیجیتال و کانال ها برای ارتباط با مشتریان
که بیشتر وقت خود را صرف می کنند، تعریف می شود آنلاین.

از طریق وب سایت خود به دارایی های تجاری آنلاین کسب و کار – تبلیغات دیجیتال، بازاریابی
ایمیل، بروشور آنلاین و فراتر از آن – طیفی از تاکتیک هایی است که زیر چتر “بازاریابی دیجیتال” قرار دارند.

بهترین بازاریابان دیجیتال تصویری واضح از چگونگی انجام هر کمپین بازاریابی دیجیتال از اهداف
کلیدی خود دارند. و بسته به اهداف استراتژی بازاریابی خود، بازاریابان می توانند از طریق
کانال های آزاد و پرداخت شده از کمپین بزرگتری حمایت کنند.

برای مثال یک بازاریاب محتوا می تواند مجموعه ای از پست های وبلاگ ایجاد کند که به
دنبال ایجاد یک کتاب الکترونیک جدید است که اخیرا ایجاد شده است.

بازاریاب رسانه های اجتماعی این شرکت ممکن است پس از انتشار این پست های وبلاگ از طریق پست های
پرداخت شده و ارگانی در حساب های رسانه های اجتماعی کسب و کار کمک کند.

شاید بازاریابی ایمیل یک کمپین ایمیل برای ارسال افرادی که کتاب الکترونیکی بیشتری را در این شرکت
دانلود می کنند، ایجاد می کند.

ما در یک دقیقه بیشتر درباره این بازاریابان دیجیتال خاص صحبت خواهیم کرد.

 

نمونه های بازاریابی دیجیتال

  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • پرداخت به ازای کلیک (PPC)
  • بازاریابی وابسته
  • تبلیغات بومی
  • اتوماسیون بازاریابی
  • بازاریابی ایمیلی
  • PR آنلاین
  • بازاریابی ورودی

 

 

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

این روند بهینه سازی وب سایت شما برای رتبه بندی بالاتر در صفحات نتایج جستجو موتور است،
در نتیجه افزایش میزان ترافیک آلی (یا رایگان) وب سایت شما را دریافت می کند.
کانال هایی که از SEO استفاده می کنند شامل وب سایت ها، وبلاگ ها و infographics هستند.

مطلب مرتبط

5 نکته اساسی که حتما باید آن را در بازاریابی اینترنتی رعایت کنید

تعدادی از روشها برای رویکرد SEO به منظور ایجاد ترافیک واجد شرایط در وب سایت شما وجود دارد. این شامل:

 

سئو داخلی

این نوع از SEO به تمام محتوای موجود در صفحه “در هنگام جستجوی وب سایت” متمرکز است.
با تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای حجم جست وجو جستجو و قصد (یا معنی)، شما می
توانید به سؤالات برای خوانندگان پاسخ دهید و در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) بالاترین رتبه را کسب کنید.

 

 

سئو خارجی

این نوع از جستجوگرها بر روی تمام فعالیت هایی است که در هنگام جستجوی وب سایت خود،
«از صفحه» انجام می شود. “فعالیتی که در وبسایت من نیست، بر رتبه بندی من تاثیر می گذارد؟”
شما ممکن است بپرسید پاسخ این است که لینک های ورودی، همچنین به عنوان لینک ها شناخته می شود.

تعدادی از ناشرین که به شما پیوند دارند و نسبیت “اقتدار” آن ناشران، بر میزان چقدر شما
برای کلمات کلیدی مورد نظر شما اهمیت می دهند تاثیر می گذارد.

با برقراری ارتباط با ناشران دیگر، نوشتن پست های مهمان در این وب سایت ها
(و پیوند به وب سایت شما) و ایجاد توجه خارجی، می توانید لینک هایی را که نیاز دارید
وب سایت خود را بر روی تمام نسخه های سمت راست قرار دهید، کسب کنید.

 

تکنیک های سئو

این نوع از جستجوگرها بر پایه وب سایت شما تمرکز دارد و صفحات شما کد گذاری می شوند.

فشرده سازی تصویر، داده های ساختار یافته و بهینه سازی فایل CSS، تمام اشکال SEO است
که می تواند سرعت بارگذاری وب سایت شما را افزایش دهد – عامل مهم رتبه بندی در نظر
موتورهای جستجو مانند گوگل.

 

بازاریابی محتوا :

این اصطلاح، ایجاد و ارتقاء دارایی های محتوا به منظور ایجاد آگاهی از نام تجاری، رشد ترافیک،
تولید سرب و مشتریان است. کانال هایی که می توانند در استراتژی بازاریابی محتوا نقش داشته باشند عبارتند از:

مطلب مرتبط

5 نکته اساسی که حتما باید آن را در بازاریابی اینترنتی رعایت کنید

پست های وبلاگ:

نوشتن و انتشار مقالات در وبلاگ شرکت به شما کمک می کند تا تخصص صنعت خود را نشان دهد
و ترافیک جستجوی ارگانی را برای کسب و کار شما ایجاد کند. این در نهایت به شما فرصت های
بیشتری برای تبدیل نمایندگان وب سایت به رهبری تیم فروش شما می دهد.

کتابهای الکترونیکی و روزنامه ها: کتاب های الکترونیکی، روزنامه ها و محتوای طولانی مدت مشابه،
بیشتر به بازدیدکنندگان وب سایت آموزش می دهد.

همچنین به شما اجازه می دهد که محتوا را برای اطلاعات تماس خواننده، مبادله ای برای شرکت خود و انتقال افراد از
طریق سفر خریدار به شما مبادله کنید.

 

اینفو گرافیک:

گاهی خوانندگان می خواهند شما را نشان دهند، نه بگویید. Infographics یک شکل
از محتوای بصری است که به بازدیدکنندگان وبسایت تجسم مفهومی را که می خواهید
برای یادگیری آنها تجسم کنید.

 

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

این تمرین برند شما و محتوای شما در کانال های رسانه های
اجتماعی را افزایش می دهد تا آگاهی از برند،
ترافیک را افزایش دهد و منجر به کسب و کار شما شود. کانال هایی که می توانید
در بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنید عبارتند از:

  • Facebook
  • twitter
  • LinkedIn
  • instagram
  • Snapchat
  • Pinterest

بازاریابی وابسته

این یک نوع تبلیغات مبتنی بر عملکرد است که در آن شما برای تبلیغ محصولات
یا خدمات دیگران در وب سایت خود کمیسیون دریافت می کنید. کانال های بازاریابی وابسته عبارتند از:

تبلیغات ویدیویی میزبانی را از طریق برنامه شریک YouTube انجام می دهد.
پیوند لینک های وابسته از حساب های رسانه های اجتماعی شما.

 

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی به نرم افزاری اشاره دارد که به منظور بهینه سازی عملیات بازاریابی پایه
شما به کار می رود. بسیاری از بخش های بازاریابی می توانند کارهای تکراری خود را
به صورت خودکار انجام دهند، مثلا:

خبرنامه های ایمیل: اتوماسیون ایمیل فقط به شما اجازه می دهد به طور خودکار ایمیل به مشترکین خود ارسال کنید.

مطلب مرتبط

5 نکته اساسی که حتما باید آن را در بازاریابی اینترنتی رعایت کنید

همچنین می توانید لیست مخاطبین خود را در صورت لزوم کاهش و گسترش دهید،
بنابراین خبرنامه شما فقط به افرادی می رود که می خواهند آنها را در صندوق های پستی خود ببینند.

برنامه های ارسال رسانه های اجتماعی: اگر می خواهید حضور سازمان خود را در یک
شبکه اجتماعی رشد دهید، باید بارها پست ارسال کنید. این باعث می شود تا
کمی از یک فرایند غیر قابل تحملی ارسال شود.

ابزارهای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی محتوای شما را به کانال های رسانه
های اجتماعی شما منتقل می کنند، بنابراین می توانید بیشتر وقت تمرکز بر استراتژی محتوا را صرف کنید.

گردش کارهای سرب: تولید سرب و تبدیل آنها به مشتریان می تواند یک روند طولانی باشد.
شما می توانید این فرایند را با فرستادن ایمیل های خاص و محتوا، زمانی که آنها
متناسب با معیارهای خاصی مانند زمانی که یک کتاب را دانلود کرده و باز می کنند،
به صورت خودکار منتقل کنید.

ردیابی و گزارش کمپین: کمپین های بازاریابی می توانند یک تن از افراد مختلف،
ایمیل ها، محتوا، صفحات وب، تماس های تلفنی و غیره را شامل شوند. اتوماسیون
بازاریابی می تواند به شما کمک کند همه چیز را که توسط کمپاین که در آن خدمت می
کنید مرتب کنید و سپس عملکرد این کمپین را بر اساس پیشرفت همه ی این
اجزا در طی زمان انجام دهید.

 

بازاریابی ایمیلی

شرکت ها از بازاریابی ایمیل به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنند.
ایمیل اغلب برای تبلیغ محتوا، تخفیف ها و رویدادها، و همچنین به منظور هدایت افراد به وب
سایت کسب و کار استفاده می شود.

انواع ایمیلهایی که ممکن است در یک کمپین بازاریابی ایمیل ارسال کنید عبارتند از:

  • خبرنامه اشتراک وبلاگ.
  • ایمیل های پیگیری به بازدید کنندگان وب سایت هایی که چیزی را دانلود کرده اند.
  • ایمیل های مورد علاقه مشتری.
  • تبلیغات تعطیلات به اعضای برنامه وفاداری.
  • نکات و یا سری ایمیل های سری برای پرورش مشتری.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی